2012. 10. 27.

Bemutatkozás



Sziasztok!

Hónapok óta kacérkodtam a gondolattal, hogy legyen egy saját blogom, de soha nem jutottam el odáig, hogy tényleg csináljak egyet. 2009 óta könyvmoly vagyok, és hónapokkal ezelőtt jöttem rá, hogy szeretek vélemény írni az általam olvasott könyvekről. Mivel már jó pár könyvet elolvastam, de rengeteghez nem írtam semmilyen értékelést, nagyon sok újraolvasásom lesz, de ezt fel is fogom tüntetni.
Szeretem japánt, és a mangákat, de szomorúan vettem észre, hogy hiába keresgélek különböző oldalakon vélemények után, sajnos alig találtam. Úgy gondoltam, hogy az olvasott mangákról is írok ide, hátha ezzel felkeltem pár ember érdeklődését a műfaj iránt. Itt is az a helyzet, mint a könyveknél, hogy sok olvasásom van, de kevés értékelés. Úgyhogy itt is várható az újraolvasás.
Nem tudom, hogy milyen gyakran lesznek post-ok, és meddig fog élni ez a blog, de én örömmel osztom meg a véleményemet másokkal.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...