2012. 10. 28.

Nora Roberts - A sors beteljesülése

Pár hónapja olvastam a könyvet, most csak molyról másolom át az értékelésem, és pár megjegyzést még hozzáfűzök.

Fülszöveg:
A tehetséges, becsvágyó Alan MacGregornak egyenes az útja az elnökjelöltség felé. Shelby Campbell hasonló álmokat dédelgető apját viszont tizenöt éve gyermekei szeme láttára épp akkor gyilkolták meg, amikor a szenátor választási körúton járt. Így aztán hiába érzi úgy Alan, hogy Shelbyben tökéletes társra talált, a lány retteg, hogy a múlt megismétlődik…



Fenyegető kilátások:
Shelby Campbell - Alan MacGregor

Megint elkövettem azt a hibát, hogy egy sorozatnak nem az első részével kezdtem. De majd pótolom. Ettől függetlenül imádtam olvasni. Nagyon szórakoztató volt.
Alan és Shelby külön-külön is egy fantasztikus karakter, de együtt nagyon ütősek. Imádom Alan nyugalmát és humorát. És hogy milyen talpraesett. Na és a személyre szóló ajándékok Shelby-nek… Engem is meglágyított volna.
Shelby tipikus művész lélek. Bohókás, szétszórt, de mégis összeszedett. A humora pedig páratlan. Annyiszor felnevettem olvasás közben, hogy anyukám meg is jegyezte, hogy milyen jól elvagyok.
A történetük felénél viszont Shelby nagyon megmakacsolta magát a politikusokkal való randizás terén, és már majdnem láthatatlanul fejbe csaptam, hogy na, most már elég legyen, de akkor észhez tért. Hála az égnek.
Daniel pedig… *nagyon nevet* Imádom. És a családjuk is nagyon különleges.

– Alan, én nem azért hívtalak fel, hogy Bostonról beszélgessünk. Nagyon egyszerűen fogalmazva, azt akarom, hogy többet ne telefonálgass nekem, ne ugorj be hozzám, és… – Egyre idegesebb lett, ahogy elképzelte a férfit, amint türelmesen, komoly mosollyal és nyugodt tekintettel hallgatja. – Azt akarom, hagyd abba az ajándékok küldözgetését, meg mindent! Érthető?
– Tökéletesen. Töltsd velem a napot!”

Értékelés: 5



Szédítő magasság:   
Genviéve Grandeau - Grant Campell




Fülszöveg: 
Egy világítótorony a menedéke Grant Campbellnek, Shelby bátyjának. A tehetséges karikaturista apja halála után elvonul a világtól, és igencsak nehezményezi, hogy Genviéve Grandeau a művész jogán betör az életébe, s az ő birtokán akar festeni. Ráadásul nem csak a tulajdonát kell a lánytól féltenie…


Annyira, de annyira dühös vagyok! Grant már feltűnt Shelby történetében, és szimpatikus is volt. Alig vártam, hogy az ő történetét olvashassam.
Ehelyett… Nagyon- nagyon nagy csalódás volt.
Grant kiakasztott. És ez még enyhe kifejezés. A sztori közepéig csak makacskodott. Már akkor azt mondtam, hogy jó, elegem van. Azt hittem, hogy majd abbahagyja, normális lesz, erre egy olyan férfit kaptam, akit legszívesebben…
Egyedül a képregénye érdekelt. És a képregényhőse írja le legjobban, hogy milyen is Grant.
„Önző voltam, durva, öntelt, becstelen, ostoba és undok.” Ehhez én még hozzáadnám a mérhetetlen makacsságot, ami már túlzás, és az arroganciáját, ami vetekszik a makacsságával. Ilyen idióta férfi szereplővel még életemben nem találkoztam!
De Gennie se volt jobb. Grant kétszer elutasítja, ő még is lohol utána. Szimpatikus volt, de ha egyszer visszautasítják, akkor miért rohan mégis a férfi után… Lefekszik Grant-al, és már a második alkalommal – ami kb 30 perccel az első után volt – úgy viselkedik, mint egy lepedőakrobata – szűz létére. Aha…
Grant a történet végén úgy megalázza, és elzavarja, hogy ahhoz már tényleg tehetség kell. Ő sírva elrohan, két hétig búslakodik. Meglátja a férfi képregényét az újságba, és már fejvesztve rohan hozzá. És amikor próbálnak kibékülni, Grant jóformán őt hibáztatja mindenért… Még azért is, mert a férfi beleszeretett a nőbe. Kérdem én. MI EZ?????
A két pontot is csak a MacGregor-ok miatt kapta. Ha ők nem lettek volna, egy csillagot sem kapnak, az tuti!!

Ui.: Most olvastam át a MacGregor-os részeket, és kiderült, hogy Gennie, Justin és Diana harmad unokatestvére.  Valamint hogy megszületett Serena és Justin fia, azaz az első MacGregor unoka.

Értékelés: 2



Értékelés: Átlagszámításban 3,25 azaz 3. Nagyon sajnálom, hogy le kell pontoznom, mert Alan & Serena története viszont nagyon jó.
Borító: 3
Sorozat:  MacGregor család # 2
Kedvenc karakter:  Daniel, Alan, Shelby, Justin, Serena
Oldalszám: 430
Kiadó: Harlequin
Kiadás dátuma: 2002

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...