2012. 10. 28.

Sherrilyn Kenyon - Dianna Love - Susan Squires - J. R. Ward - Halálos csók

Fülszöveg:
Hiszel a halál utáni szerelemben?
Angelia szülőföldjén harcok dúlnak, és a lány megesküszik, hogy legyőzi a farkasemberek klánját, de a vadászból vad lesz, és az utolsó esély Angelia számára, ha megbízik a farkasban, akit esküje értelmében meg akart ölni…
Claire Stroughton, a csinos, fiatal és dörzsölt ügyvédnő csak a munkájának él. Egy nap azonban ördögi csapdába csalják, és kábulatából magához térve egy varázslatosan szép és vérfagyasztóan hideg férfi karjaiban találja magát, aki halálos játszmába kezd a nővel…
Drew Carlowe visszatér családi birtokára, hogy felkutassa elhagyott szerelmét és bosszút álljon a lány apján, aki megkeserítette az életét. A szóbeszéd szerint a kastélyt kísértet szállta meg, és Drew hamarosan érzéki kalandba keveredik a gyönyörű jelenéssel, aki szintén bosszúra szomjazik…
Izgalom, borzongás, vérfarkasok, vámpírok, bosszú, szerelem, szenvedély, érzéki gyönyörök – négy lebilincselő történet négy világhírű szerzőtől, köztük az itthon is sikerlistás Fekete Tőr Testvériség írónőjének remeke.

Újraolvasás.

Sherrilyn Kenyon – A hold árnyékában 

Pár éve olvastam már ezt a novellát, és attól függetlenül, hogy nem túl sokat értettem belőle, imádtam Fury karakterét, és az egész történetet. Most, hogy már tudom, kik az árkádiaiak és a katagariak, ismerem a mellékszereplőket és Fury-t is, így sokkal érhetőbb volt. Nagyon tetszett! Fury a Pokoli Tűz-ben bukkant fel, és én ott egyből megszerettem. A stílusa, a beszólásai nagyon jók, és gondoltam, nosza, olvassuk el a novelláját. Ismét.
Aimee ahogy feltűnt a színen az előző részekben, egyből szimpatikus volt. Nagyon tetszett, hogy Vane és Bride szerepeltek. Jó volt őket újra látni. Tetszett a kis farkas család. Zarek is felbukkant, és hát…. Hozta a formáját. Neki is nagyon örültem.
A 0,5 csillag levonás azért jár, mert úgy gondolom, Fury megérdemelt volna egy egész könyvet. Párszor olyan érzésem volt, mintha egy teljes könyv kivágott jelenetét olvasnám. Továbbá, először fordult velem elő, hogy Kenyon női főszereplője iránt ellenséges érzelmeket tápláljak. Angelia-nak ezt sikerült elérnie. A rögeszméje, hogy a katagaria milyen, nekem egyáltalán nem tetszett. A novella vége felé kezdtem úgy ahogy megkedvelni. És végül. Zarek, hogy lehet egy gyereket Bob-nak elnevezni?! De komolyan!

„ – Ha Sasha veszélyben van, Astrid dühös. Ha Astrid dühös, kész vagyok megölni bárkit, aki feldühítette, míg újra boldog nem lesz. Szóval, hol van Fury?”

Értékelés: 4,5


J. R. Ward – A fiú története

Imádom Ward-ot, de elég kritikus vagyok vele kapcsolatban. Ennél a történetnél kettős érzésem van. Ha elvonatkoztatok a BDB -tól, akkor megadnám neki az 5 csillagot. De mivel Ward is ebbe a világba szánta – vagy még nem biztos – , és túl sok a hasonlóság közöttük, így marad a 4 csillag.
A történet nagyon tetszett. Claire és Michael is nagyon-nagyon szimpatikusak voltak. Claire tipikus Ward féle női karakter, de akkor is tetszett. Michael pedig olyan kis édes volt, főleg a régi stílusú beszéde miatt, hogy egy pillanat alatt elvarázsolt.
Az alaptörténet nagyon jó, de Ward vétett pár logikai bakit, amit nem tudok csak úgy elnézni. És ez a terhesség dolog… Nem jött be. Jó lett volna anélkül is.
Michael képességei és kinézete alapján nekem egyből Rhage és V ugrott be. Amint elolvastam, hogy izzott a szeme… Rhage szokása ez. A gondolatolvasás pedig V képessége. Ez nem negatívum, csak feltűnt. Michael olyan, mint a Testvériség bármelyik tagja. Képességekben, és küllemben is. Szóval ezért nem tetszett, hogy 12 évesen kezdett előjönni a „valódi énje” Az átváltozása kész rejtély, mert hát tudjuk, a BDB-nál hogy működik, évente egyszer táplálkozik, és akkor is emberi vérből. Lásd: Zsadist. De ő is hetente ivott…
A gyerekeiknek már agyaraik vannak, olyan képességűek, mint egy felnőtt vámpír… Szóval ezek a logikai dolgok elvették egy cseppet a kedvem ettől a novellától. De ha ezeket nem nézem, akkor viszont nagyon jó volt.

Értékelés: 4


Susan Squires – Az éjszakán túl

Nem igazán emlékszem, hogy mi zajlik itt… Pedig két napja fejeztem be. Ami elsőre feltűnt, hogy nagyon nem tetszik az írónő stílusa. És a történet is langyos. Nagyon langyos. A szereplők felejthetőek, nem is emlékszem a nevükre. A világkidolgozás… Sehol semmi. Az írónő a képünkbe vágta, hogy a nő – most néztem meg – Freyja vámpír, van pár képessége, tudjuk, hogy valamiféle Harcosokat képzett, de maga a világ, a vámpír mitológia sehol nincs megmagyarázva, mintha az írónő elvárta volna, hogy mi tudjuk ezeket a dolgokat. Drew egy semmi. A híres nagy bosszúja, meg a többi… Untatott, és nem tetszett. Nem is fogom többet elolvasni.

Értékelés: 2


Dianna Love – Éjféli búcsúcsók

Ez tetszett a legkevésbé. Az írónő stílusa tetszett, de a történet…. Semmi másra nem emlékszem belőle, mint Belador, Hindu, és kelta. Ennyi.
Itt is, az írónő már a legelején bedob minket a mély vízbe, és találd ki, hogy ki-kicsoda, mi-micsoda. Hát nekem nem sikerült. Nem lehet megtudni, hogy kik ezek a Belador-ok, csak annyit, hogy minden egyes oldalon kötelező ennek a szónak-elnevezésnek szerepelnie. Halhatatlan? Halandó? Honnan jött? Milyen képességei vannak? Kik és miért az ellensége? Kismillió kérdésem volt, és egyre sem kaptam választ. És szerintem soha nem is fogok. Ennek is köszönhető az 1,5 csillag.
A főszereplők – itt sem emlékszem a neveikre – egyáltalán nem kiemelkedőek. A lány, Sasha(?) boszorkány és felnőtt nő létére olyan, mint egy hisztis tinilány, amikor a pasas nem említi meg, hogy jól néz ki stb… Trey(?) meg egy arrogáns idióta, aki azt hiszi, akkor jön és megy a csajhoz amikor kedve tartja. És egy szót sem árul el magáról, mint Belador-ról.
A harc a végén egy idiótaság. Nem értettem semmit az egészből, és ez zavart a legjobban. Itt is van jó pár logikai baki, ami az írónő számlájára felírandó, és van pár olyan magyartalan mondat, hogy a falat kapartam tőle. – Fordító számlájára felírandó. Pl: A csajt levetkőzteti a pasi, a csaj nem visel melltartót. A pasi ezt meg is jegyzi. 10 sorral később, a pasi akkor veszi le a csajról a fekete masnis (!!) melltartóját. Hát, igen…
Lényegében: Felejthető, nagyon zavaros, és Belador. Nekem ennyi bőven elég volt ebből.

Értékelés:  1,5


Értékelés: Átlagszámításban 3, sajnálom a Kenyon és Ward novella miatt.
Borító: 4
Sorozat:  Sherrilyn Kenyon: Sötét Vágyak Vadásza ( Dark Hunters) # 25; Dianna Love: Belador; Susan Squires: Companion Vampires # 6.5 
Kedvenc karakter:  Kenyon : Vane, Bride,Fury.  Ward: Michael.
Oldalszám: 510
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2009

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...