2012. 11. 30.

Karen Rose - Gyilkolj értem

Fülszöveg:
Csókolj, aztán öld meg őket!
Öt tizenéves lányt meggyilkoltak. Csak egyetlen túlélő maradt, aki felfedheti a titkot. Ám azok, akik a rémtettekért felelősek, készen állnak, hogy elhallgattassák.
Susannah és Luke megesküdtek, hogy elkapják a gyilkosokat. Személyes okuk van a bosszúra. Susannah-t múltja sötét árnyai kísértik, és nem engedheti, hogy más ártatlanokat is megalázzanak. Luke internetes bűnügyekben nyomoz, és már régóta vár a gyerekeket rettegésben tartó gyilkos felbukkanására. Együtt lépnek be az internetes chatszobák labirintusába, ahol álnevek mögött rejtőznek a tettesek, és ahol bárkiből lehet áldozat. A hazugságok kusza hálójában már csak egymásban bízhatnak meg, és a barátság hamarosan szenvedélyes szerelemmé alakul… de valaki figyeli őket, és kegyetlen sorsot szán nekik.


Újraolvasás.
Ez is újraolvasás volt, de szinte semmire sem emlékeztem, hogy mi történik ebben a részben, szóval igazi meglepetéseket tartogatott számomra is.
Az előző két kötethez képest ez sokkal sötétebb volt. Ott folytatódik, ahol a Sikíts értem befejeződött, csak most Susannah és Luke voltak a főszereplők.
Susannah-t eddig nem nagyon tudtam hová tenni. Az előző részekben fel-felbukkant, de szinte semmi sem derült ki róla. Itt kitett magáért. A három könyv női főszereplői közül ő szenvedett a legtöbbet.
Luke-ot is sikerült hamar megkedvelnem. A könyv nehezebben indult be, könnyebben le tudtam tenni, mint az előzőeket. Itt is az eleje kicsit zavaros volt, főleg a sok szemszögváltás miatt. De egyszer csak beindult a történet, és utána nem tudtam letenni.
Rengeteg megdöbbentő dolog történt. Frank Loomis tettei miértjére is fény derült. Soha nem gondoltam volna, hogy Bobby és Rocky kik is valójában. Végre nem férfiak a gonosztevők, bár nem értem, hogy Rocky miért is lett az, aki.
Sokszor csak döbbenten pislogtam, hogy ilyen nincs. Ez a kötet volt a legcsavarosabb, és a legdrámaibb is. Dutton és a Vartanian család nem normális, de attól még imádom ezt a trilógiát.
Amit sajnálok, hogy Daniel nem szerepelt annyit, amennyit én szerettem volna. Szerintem egy kicsit többet kellett volna szerepelnie, de megbocsátható.

Ui: A borító élőben sokkal jobban néz ki, mint a képernyőn. Ezért is a 4 pont. De így is, azt a nőt szívesen kiretusálnom a borítóról.

Értékelés: 4,5
Borító: 4
Sorozat: Romantic Suspense # 9, Daniel Vartanian # 3
Kedvenc karakter:  Daniel, Luke
Oldalszám: 648
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2010

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...