2012. 11. 20.

Kresley Cole - Vámpírharc

Fülszöveg:
Csókja könnyű…
Érintése ellenállhatatlan…
Bowen MacRieve, a Lykae klán harcosa kis híján belepusztul, amikor elveszíti az egyetlen neki rendeltetett nőt. A kegyetlen vérfarkas szíve jéggé fagy, nem osztja meg ágyát senkivel – míg össze nem hozza a sors ellenségével, és legsötétebb vágyai lángra gyúlnak a vadító találkozástól. Amikor a gonosz erők a lány ellen szövetkeznek, a harcos minden erejét latba veti, hogy megmentse őt.
Ellenállhat-e a lány a testét-lelkét követelő Bowennek, vagy mindent kockára tesz harcias védelmezőjéért, ha sikerül legyőzniük az őket körülzáró gonoszt? 


Újraolvasás.
Imádom! Sőt, újra olvasás után még jobban odavagyok érte. Állítom, hogy az eddig megjelent magyar kötetek közül a legjobb!
Bowen mindig is közel állt hozzám. De itt. Atyám. Imádtam. Az előző részben kicsit kegyetlen volt, itt viszont… *sóhaj*
A 20. oldalnál azt gondoltam, milyen tüzes a könyv. A 23.-nál már vigyorogva jelentettem ki, hogy imádom a szereplőket, és a történetet. Lényegében végig vigyorogtam a könyvet. Ha pár szóval kellene jellemeznem a könyvet, akkor azt mondanám: Tüzes, pörgős, szexis és humoros.
A könyv eleje visszavisz minket a Talizmán Kupára. Tetszett, hogy egy másik szemszögből is olvashattam a Kupa történéseiről.
Tetszett a sok visszatérő, és új szereplő. Örültem Lachlain-nak, jó volt újra „látni”. Nix most is hozta a formáját. Imádom az ősvalkűrt. Regin-nek is nagyon örültem. Az új szereplők közül Cade-et, és Carrow-ot emelném ki. Imádtam őket is.
A történet is tetszett. Jó volt olvasni Mariketa és Bowen szócsatáit. Mariketa-t nagyon kedvelem. Az eddigi könyvek főhősnői közül ő a kedvencem.
Amit még kiemelnék, az Bowen szójárása. Nem tudom, hogy a fordítónak köszönhető, vagy Cole is így írta meg, de én oda, meg vissza voltam Bowen szójárásáért.
Tetszett, ahány Bowen védelmezte Mariketa-t, és a végén a csavar is nagyon bejött.
A borító is tetszik, de a cím… Mindegy. Tuti, hogy párszor még újraolvasom, mert minden sorát imádtam.


Értékelés: 5
Borító: 4
Sorozat: Halhatatlanok Alkonyat Után # 3
Kedvenc karakter: Bowen, Mariketa, Nix, Regin és a valkűr rend tagjai, Cade, Lachlain
Oldalszám: 432
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2010

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...