2012. 11. 29.

Nora Roberts - A szabadság íze

Fülszöveg:

Devin MacKade seriff csak a távolból figyeli gyermekkori játszótársa, Cassie Connor házasságát, amely egyáltalán nem mondható tökéletesnek. Joe Connor elvesztette a munkáját, és minden dühét, megaláztatását a feleségén és két gyermekén vezeti le. A seriff nem tehet semmit mindaddig, amíg Cassie hozzá nem fordul segítségért. Végül ez a pillanat is elérkezik, s az elgyötört asszony egyedül marad kislányával és fiával. Shane lassan ráébred, hogy nem csak sajnálatot érez iránta…


Újraolvasás.
Nagy nehezen sikerült ezt a kötetet is megszereznem. Meg volt körülötte a mizéria, de ez most lényegtelen.
Ma belelapozgattam, de végül úgy döntöttem, hogy elolvasom. Devin mindig is szimpatikus volt nekem. Ő az egyetlen a MacKade-ek közül, akiben látszik a megfontoltság. Végül is éppen ezért kedvelem ennyire. Elbűvölő volt az önuralmával, a gyengédségével, és a mondhatni, félénkségével. Nagyon megkedveltem Devin-t.
A könyv hangulata is nagyon tetszett. Már az elején azzal indít Roberts, hogy bemutatja, hogy milyen is egy kisváros. Olvasás közben elfogott a honvágy, mivel tudom, milyen egy ilyen helyen élni. Ahol mindenki ismer mindenkit, ahol futótűzként terjed a pletyka, és mindenki hamarabb tud meg mindent, mint az, akivel valóban történt a dolog. Szóval a könyv hangulata nálam csillagos ötös.
A történet mondhatni egyszerű. Adott két főszereplő, akiket már az előző részek alatt megismertünk. Ismerjük a háttértörténetüket, szóval túl sok meglepetés nem vár ránk. Senki se várjon egy eget rengető alkotást, de kikapcsolódásnak tökéletes. Én nagyon jól szórakoztam olvasás közben.
Mint említettem, egyik főszereplő sem ismeretlen számunkra. Cassandra élete már Rafe kötetétől fogva a szemünk előtt zajlott. Akkor sikerült megkedvelnem őt, de itt még szimpatikusabb lett számomra. Ahogy Jared is említette a könyvben, tökéletes egyetemi tanulmányt lehetne írni Cassie életéből.
Cassandra kezd talpra állni, bár még mindig megijed mindentől. Azt hiszi, hogy Devin csak azért foglalkozik vele, mert seriffként ez a kötelessége. Párszor nagyon naiv volt, de ezen nem lepődtem meg.
Devin-t nagyon megkedveltem. Annyira türelmes és gondoskodó volt. Kincset ér, ez nem vitás. Engem megvett magának, az biztos. Tetszett, hogy annak ellenére, milyen nyugodt, mégis érződik benne a MacKade-ekre jellemző magabiztosság és vadság. Tetszett, amikor a többi MacKade-el csak úgy poénból leálltak verekedni.
Nagyon örültem, hogy a többiek is feltűntek, és nem csak pár mondat erejéig. Picit hosszabb idő telt el Jared kötete óta, és kicsit meg is lepődtem, hogy már Regan-nak, és Savannah-nak is megszületett a gyereke. Még mindig nem értem, hogy Savannah miért viselkedett olyan gonoszul Devin-nel az előző részben. De igazság szerint nem is nagyon érdekel.
A könyvben fellelhető némi akció. Amin nem is lepődtem meg. Gondoltam, hogy Joe kiszökik a börtönből.
A szellemes szálat is tovább csavarta Roberts. Még mindig tetszik ez a szál, és megtudhattunk itt is pár új dolgot az akkori szereplőkről.
Shane megmarad ugyanolyan vigyorgó bolondnak, aki volt. De én így kedvelem. Alig várom, hogy az ő kötetét is a kezem közé kaparintsam.
Zárójelben megjegyezném: A könyv fülszövegének utolsó mondatában elírás történt. Nem Shane ébred rá a dolgokra, hanem Devin. És sajnos ez a könyv hátlapján is így van feltüntetve…


Értékelés: Régi: 5; Új: 4,5
Borító: 3
Sorozat:  A MacKade Fivérek # 3
Kedvenc karakter:  Rafe, Shane, Devin,
Oldalszám: 368
Kiadó: Harlequin
Kiadás dátuma: 2005

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...