2012. 11. 03.

Nora Roberts - Törvényes úton

Fülszöveg:
Jared MacKade hozzászokott, hogy mindig megkapja, amire vágyik. Főleg ha a nőkről van szó. Savannah Morningstar azonban feladta neki a leckét. igaz, hog a hölgy lélegzetelállító jelenség, de a viselkedése hagy némi kívánnivalót maga után. Sikerül az őrületbe kergetnie a férfit, ráadásul még a büszkeségét is alaposan sárba tiporja. Márpedig ha egy MacKade büszkesége csorbát szenved, kő kövön nem marad...


Újraolvasás.

Végre valahára találtam belőle egy példányt. Nagyon örültem, hogy végre van valakinek belőle egy példány, mert neten akárhol néztem, hiánycikk volt. Már le is tettem róla, amikor megláttam az egyik hirdetésben. Ma át is tudtam venni, és amint hazajöttem, elkezdtem olvasni, és bő három óra alatt sikerült is elolvasnom.

Két éve már olvastam e-book-ban, de nem igazán emlékeztem belőle semmire.
Jared az előző részben már bemutatkozott, de engem nem igazán sikerült meggyőznie. Rafe-et és Shane-t imádtam, Devin is szimpatikus volt, főleg a nyugodtsága miatt, de Jared… Reméltem, hogy legalább a saját kötetében megszeretem, de sajnos ez nem nagyon jött össze. Még így is, hogy olvastam a könyvét, nem túl sok mindent tudnék róla mondani. Tetszett az udvarlási szokása, de nekem ez kevés volt. Az vártam, hogy olyan szenvedélyes lesz, mint Rafe, vagy mutat valamit, amivel meg tud győzni, de hiába vártam. Majdnem hogy hidegen hagyott, amit sajnálok is rendesen.
Savannah-t is kedvelni akartam, de már a könyv felénél tisztában voltam vele, hogy sajnos nem jutunk közös nevezőre. A könyv vége felé már eléggé ellenszenves volt, és már mérges is voltam rá. Eleinte tetszett, hogy fiatal, egyedülálló anyaként hogy boldogult, és milyen a stílusa. De egy idő után a faragatlanságával és a bunkóságával, kezdett kihozni a sodromból. Amikor azt hittem, hogy végre sikerül megbarátkoznunk, mindig olyan dolgot mondott, vagy tett, amitől még ellenszenvesebb lett. Volt pár hirtelen hangulatváltozása, amit nem igazán értettem. Nem tetszett, hogy milyen könnyen átsiklik a dolgok felett, és együtt is éreztem ezért Jared-del. A könyv végén, amikor Jared cuccait a MacKade birtokon a földre hajigálta, és borral leöntötte a ruhákat, akkor dőlt el közöttünk minden. Míg a többi MacKade fetrengett a nevetéstől, én Jared-del együtt dühöngtem, mert ez nagyon gyerekes húzás volt Savannah-tól. Nem tetszett az sem, hogy az esetek 90%-ában kiforgatja Jared szavait, és ez a nem-vagyok-tanult-de-ne-nézz-hülyének-mert-nem-vagyok-az és a ha-valaki-jobban-néz-ki-mint-én-akkor-utálom dolgok sem segítettek rajta. Jó, persze nem mindig negatív gondolataim voltak vele kapcsolatban, de azért több volt a negatív, mint a pozitív. Jó volt olvasni a közös pillanataikat Jared-del, de nekem hiányzott valami.
A többi MacKade hozta a formáját, imádtam a közös jeleneteiket, és a közös hétvégi ebédet is. Imádtam Rafe-et, örülök, hogy sokat szerepelt. Annak is örültem, hogy Cassie is kezd magához térni.
Azért örültem volna, ha Roberts szánt volna pár oldalt arra, hogy Savannah és Devin között rendezze a dolgokat. Nem is nagyon értettem, hogy miért viselkedik Devin-nel így Savannah.
A szellemes mellékszál most úgy éreztem, hogy kicsit háttérbe szorult, de nekem még így is tetszett.
Sokat gondolkodtam, hogy mennyire is értékeljem a könyvet. Jól szórakoztam, bár ez sokszor a MacKade-eknek volt köszönhető. Először arra gondoltam, egye fene, megkapja a 4-est, de utána rájöttem, hogy Rafe kötetét 4,5-re értékeltem, és az sokkal, de sokkal jobb, mint ez volt. Nem akartam ennyire lehúzni, mert csak az egyik kedvenc sorozatom, de maradjunk inkább reálisak.  

„- Szerelmes vagyok egy tetovált exsztriptíztáncosnőbe. 
Devin szakértő mozdulattal megfordította a tojást. 
-  Táncosnő volt?  
- Hol van a tetkója? – kérdezte Shane kíváncsian, amiért cserébe alapos ütést kapott a gyomrára. – Jól van na, akkor legalább a körülbelüli helyét áruld el!
- Szerelmes vagyok – ismételte meg Jared, külön kihangsúlyozva mindkét szót.
- Na bumm, máskor is voltál már szerelmes - tárta szét a karját Shane, és odalépett a sütőhöz, hogy kivegye belőle a süteményt. - Ezúttal legalább olyan nőt választottál, aki érdekes.
 - Fogd be! - mordult rá Devin, miközben egy tálra halmozta, és az asztalhoz vitte az ételt. Leült egy székre, és alaposan szemügyre vette Jaredet. Hosszú idő elteltével hátradőlt, és elgondolkodva bólintott.  - Fülig beleestél?
 (…)
- Úgy tűnik.
Shane a fejét csóválva egy tálba borította a süteményt, majd odament a fivéreihez, és leroskadt melléjük. 
- Öregem, úgy hullunk, mint a legyek. Először Rafe, most meg te. Egyre   aggasztóbb   a  helyzet.”

Értékelés: Régi: 5; Új: 3,5
Borító: 3
Sorozat:  A MacKade Fivérek # 2
Kedvenc karakter:  Rafe, Shane, Regan
Oldalszám: 352
Kiadó: Harlequin
Kiadás dátuma: 2005

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...