2012. 11. 21.

Susan Elizabeth Phillips - Álom, édes álom

Fülszöveg:
Rachel Stone mellől végképp elszegődött a szerencse. Pénze nincs. Otthona és állása sincs. Van viszont egy ötéves fia, akiről gondoskodnia kell és egy fekete füstöt okádó kocsija. A járgány éppen az előtt az autósmozi előtt köhögi ki a lelkét, amelyet Gabe Bonner, a szívtelen férfi renovál, akiből kiveszett az élni akarás. (Mindenki által) imádott feleségét és tökéletes fiát elvesztette egy autóbalesetben, feladta sikeres állatorvosi hivatását, s önmaga árnyékaként tér vissza szülővárosába. Semmire sem vágyik jobban, minthogy mindenki békén hagyja, különösen a gyönyörű, önérzetes, számkivetett, tehetséges bajkeverő. Menekül Rachel elől, aki iránt legnagyobb megdöbbenésére szinte azonnal fellobban benne a szexuális vonzalom, amelyről azt hitte, meghalt a feleségével együtt. Még inkább menekül Rachel fia elől, aki túl sok fájdalmas emléket ébreszt benne. Talán az oroszlánszívű Rachelt az ég küldte, hogy megmentsen egy zord, makacs férfit. Egyikük sem akar kapcsolatot, de a szerelemnek és a vonzalomnak, amelyet egymás iránt éreznek, nem tudnak ellenállni. Két kedves szerelmes indul el a szív mulatságos, megható útján oda, ahol az álmok valóra válnak.

Újraolvasás.
Újabb Bonner kötet. Picit sötétebb hangulatú, de nekem nagyon tetszett. Nem nagyon értem, hogy miért ebben a sorozatban jelent meg, de nem is nagyon érdekel. Úgy szeretem, ahogy van.
Örülnék neki, ha Gabe valódi lenne. A kedvenc férfi nevemet birtokolja, állatorvos és ráadásul kék szemei vannak. Tökéletes. Na de vissza a könyvhöz.
Gabe-ról az előző kötetben nem sok mindent lehetett tudni. Csak azt, hogy elvesztette a feleségét, és a fiát. Ebben a kötetben központi szerepe van ennek. Tetszett, hogy SEP nem esett abba a hibába, hogy Gabe érzéseit túl gyorsan megváltoztatta. Szépen, lassan kezdett újra élni, és ez pont így volt jó. Teljesen átéreztem, hogy mikor és mit érzett.
Rachel egy anyatigris és egy harcos. Cal könyvében közvetve szó volt róla. Hamar megkedveltem. Főleg a nagy szája miatt. Tetszett, hogy nem hátrált meg egyszer sem. És a büszkeségét is megtartotta.
Az viszont nem tetszett, hogy mindenki ellene volt. Még Cal is. Túlzásba vitte a dolgokat.
Ethan is kitett magáért. Nem gondoltam volna, hogy ilyen. De pozitív csalódás volt. És amikor Istennel beszélgetett… Főleg amikor Oprah-ként jelent meg.. Dőltem a nevetéstől.
Kristy tökéletesen illik hozzá, és tetszett, a külsején végbement változás is. Amit sajnáltam, hogy Annie sajnos már nincs jelen. Kíváncsi lettem volna, mit szól Rachel-höz, és milyen instrukciókkal látja el Gabe-el kapcsolatban.
Chip viszont nem nőtt a szívemhez. Akárhogy próbáltam, nem sikerült.
Nem tudom, SEP tervezi-e, de én szívesen elolvasnám Chip és Rosie történetét, attól függetlenül, hogy Chip nem lett a kedvencem.

Értékelés: 5*
Borító: 2
Sorozat:  Chicago Stars # 4
Kedvenc karakter: Rachel, Gabe, Ethan, Cal
Oldalszám: 436
Kiadó: Victoria
Kiadás dátuma: 2008

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...