2012. 11. 21.

Susan Elizabeth Phillips - Csak Te kellesz!

Fülszöveg:

Egy buta liba, akinek saját futballcsapata van? Na, ne… De igen! Susan Elizabeth Phillips pontosan ebből az alaphelyzetből indítja boszorkányosan megírt romantikus regényét.
Phoebe Somerville éppen az a fajta nő, akiről minden férfi sóvárogva álmodik. A szexis idomokhoz borotvaéles ész is tartozik. Édesapjával sohasem volt felhőtlen a viszonya, ezért a furcsa végrendelet sem éri váratlanul. A Chicago Starst, az NFL egyik futballcsapatát örökli – legalábbis hat hónapra…
Ha a bajnokság során sikerül eljutniuk a döntőig, megtarthatja a csapatot, ha nem, a tulajdonjog átszáll Reed Chandlerre, gyűlölt unokatestvérére.

A Szeles Város azonban nem készült fel Phoebere, a lépten-nyomon botrányokat kavaró, a feltűnőbbnél is feltűnőbb New York-i jelenségre. Igaz, Phoebe sem számított egy alabamai születésű hajdani futball-legendára. A Chicago Stars edzője, az NFL egykori legendás irányítója, Dan Calebow viszont arra nincs felkészülve, hogy ezentúl olyan valaki ül majd a klubtulajdonosi bársonyszéken, aki Marilyn Monroe-hasonmásversenyt nyerhetne…
És a férfi nincs felkészülve azokra az érzelmekre sem, amelyeket ez a szőke bombázó felkorbácsol benne.
Dan a saját érzelmeivel is megküzd, miközben odakünn a gyepen a Stars játékosai az ellenféllel viaskodnak a győzelem reményében.

Dan és Phoebe szerelme már-már beérni látszik, ám a férfi legelső csókja olyan fogadtatásban részesül, mint a Michigan-tó felől fújó januári szél.

Újraolvasás.
Már megint úgy jártam egy sorozattal, hogy nem az elejétől kezdtem. Amikor először olvastam ezt a sorozatot, egyből az ötödik résszel kezdtem, és aztán össze vissza. Akkor eldöntöttem, hogy majd újraolvasom az egészet, de az elejétől. És most nekivágtam.
Először is. Imádom SEP-et. Már az első könyve megfogott, és imádtam. Ez sem kivétel.
Az alaptörténet nagyon jó, a szereplők még jobbak. Humorban, és romantikában sincs hiány. Egyszerűen imádom.
Phoebe egy elég összetett karakter. Ha nem olvastam volna a gondolatait, nagyjából ugyan az lenne a véleményem, mint akikkel a könyv során találkozott. De így, hogy tudtam, mit miért tesz, már más a helyzet. És a könyv végére bebizonyította, hogy milyen okos és talpraesett. – Bár én ezt tudtam, de a szereplők nem.
Dan-t egyszerűen imádtam, bár nekem néha túl nyers volt. De egy NFL edzőnek ilyennek kell lenni. Az viszont nem tetszett, hogy Sharon-nal, és Phoebe-vel is „együtt volt”. De végül Sharon is megtalálta a párját, Ron személyében, aminek örülök, mert Ron-t is nagyon megkedveltem.
Az erotikus jelenetek is nagyon forróra sikerültek. Ahol kellett, volt humor is. És a vége… * sóhaj*
Imádom nézni az amerikai focit. Úgyhogy amikor a Stars éppen meccset játszott, teljesen felpörögtem, és szurkoltam, bár tudtam, hogy végül úgyis megnyerik az AFC bajnokságot.
Örülök, hogy a kedvenc csapataimról is szó esik, bár nem sok. Amikor a tv-ben a Chicago Bears játszik, hirtelen mindig azt hiszem, hogy megjelenik majd a képernyőn egy Bobby Tom, egy Cal Bonner, vagy egy Kevin Tucker. Ja, és ki ne felejtsem a néha dühös Dan edzőt se. A lényeg, hogy a csapat is a szívemhez nőtt. Bobby Tom beszólásain nagyokat nevettem. Bár Phoebe és Dan szócsatáikon is kuncogtam. Viszont Molly-t itt nem igazán kedveltem meg. De a sajátjában tarol…


Értékelés: 5*
Borító: 1
Sorozat:  Chicago Stars # 1
Kedvenc karakter: Phoebe, Dan, Bobby Tom
Oldalszám: 420
Kiadó: Victoria
Kiadás dátuma: 2009

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...