2012. 11. 21.

Susan Elizabeth Phillips - Törékeny szív

Fülszöveg:
Molly Sommerville tudja, hogy bajkeverő hírében áll. Igaz, hogy eladományozta tizenötmilliós örökségét, de hát, Istenem, senki sem tökéletes. Mégis életét majdhogynem tökéletesnek mondhatja: Daphne Nyusziról szóló gyerekkönyve nagy sikernek örvend, imádja szűk padlásszobáját, francia uszkárját, és örömét leli munkájában, a Fülemülék Erdejében élő képzeletbeli állatok megalkotásában.
Még testvérét Phoebe-t is szereti, bár nem volt könnyű az árnyékában felnőni. Phoebe szép, boldog házasságban él, és Amerika legsikeresebb futballcsapatának tulajdonosa.
Igen, Molly majdnem mindennel elégedett… egy kivétellel: emberemlékezet óta szerelmes a Chicago Stars kiállhatatlan, ellenállhatatlan hátvédjébe, Kevin Tuckerbe, aki Molly nevét sem tudja megjegyezni.

Egy este Molly, szokásához híven ismét bajba kerül, vagy inkább a baj kerül az útjába, Kevin személyében. Ettől kezdve minden a feje tetejére áll: Molly szívét összetörik és, amikor úgy érzi, hogy a dolgok már rosszabbra nem fordulhatnak, Kevin ismét helyet követel magának Molly életében. Bárcsak lenne egy felszínes, léha fazon ez a túlfizetett, Ferrarival furikázó, uszkárgyűlölő fenegyerek… akkor nyugodtan élhetné tovább majdnem tökéletes életét.
De Kevin rejtett lelki kifinomultsága és határozottsága kizökkenti Mollyt megszokott életéből és egy felejthetetlen nyár ígéretével Wind Lake-be röpíti. Vajon megtanulják-e az élet legfontosabb leckéjét, még mielőtt véget ér a nyár?

A szerelmes szív törékeny, sebezhető, pokolian tud fájni, de – szerencsés esetben – a legkülönösebb és legváratlanabb módon meg tud gyógyulni.

Újraolvasás.
Mit is mondhatnék? Mint mindig, imádtam. Amúgy is elfogult vagyok ezzel a könyvvel, mert ezzel kezdtem a Chicago Stars sorozatot. Később döbbentem én is rá, hogy ez egy sorozat, és akkor döntöttem el, hogy majd újraolvasom az elejétől. Már csak két regény maradt a sorozatból, de már szomorú vagyok, hogy mindjárt vége.
Kevin már az Apafogó-ban felbukkant, és engem ott elvarázsolt. Itt még jobban. Imádtam a pasast. Tetszettek a beszólásai, bár ahogy Lilly-vel viselkedett, az hagy kivetnivalót maga után.
Molly pedig a Csak te kellesz-ben ismerhettük meg. Ott nem igazán fogott meg, sőt kicsit unszimpatikus volt. Itt sokkal jobban kedveltem, bár a könyv elején párszor fejbe vágtam volna. Egy nőben legyen büszkeség, de benne nem igen volt. Ahogy folytatódott a történet, úgy kedveltem meg, de voltak pillanatok, amikor veszített a varázsából. És valahogy a tűzriadóit se értettem igazán. Főleg a végén. Nem volt elég, amit Kevin tett? De összességében nagyon szimpatikus volt. A Kevin-nel való szócsatáikon hangosan felnevettem, annyira tetszett.
Phobe és Dan, valamint a gyerekeik is felbukkantak. Phobe-től megijedtem. De tudom milyen, úgyhogy csak imádni tudom az ő és Dan párosát.
Lilly és Liam… Hát ők parádésak voltak. Nagyon megkedveltem Liam-et. Azt hiszem, a sorozat mellékszereplői közül ő áll legközelebb a szívemhez.
És a Wind Lake Kemping. Én is el akarok oda menni!


Értékelés: 5*
Borító: 4
Sorozat:  Chicago Stars # 5
Kedvenc karakter: Kevin, Liam, Phoebe, Dan,
Oldalszám: 358
Kiadó: JLX
Kiadás dátuma: 2003

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...