2012. 12. 01.

J. R. Ward - Kapzsiság

Fülszöveg:
Jim Heron a bosszú angyala. Nem ismer sem kegyelmet, sem szánalmat. A bűn a lételeme. Amikor bukott angyalként a Földre érkezik, mégis sorsszerű megbízatást kap: hét ember lelkét kell megmentenie a főbűnöktől. Fegyvere: a szeretet ereje. Ellensége: a legsötétebb gonosz. Nem vallhat kudarcot.
Vin diPietro velejéig romlott üzletember, aki csak a pénz szavának engedelmeskedik. Váratlanul azonban feltűnik az őrangyal és egy gyönyörű nő, és Vin válaszút elé kerül: vajon a végzete, a józan esze és a szíve mind ugyanabba az irányba mutat? Egy gonosz erő készen áll rá, hogy bekebelezze a lelkét. Kénytelen együtt dolgozni a bukott angyallal, hogy megnyerje magának szíve választottját, és megváltsa lelkét az örök kárhozattól…


Újraolvasás.
Három éve olvastam a könyvet, amikor megjelent, azóta elő sem vettem. Nem mintha nem szeretném Ward-ot, de én is abba a hibába estem, mint az olvasók többsége. A másik sorozatához, a Fekete Tőr Testvériséghez hasonlítgattam. Pedig nem kellett volna.
Nem is emlékeztem, hogy mi zajlik a könyvben. A szereplők neveire emlékeztem, semmi többre. Szóval nekem is meglepetést tartogatott a könyv. És most elvonatkoztattam a Fekete Tőr Testvériségtől is.
Lehet, hogy a könyv azért sem tetszett sok olvasónak, mert más fordította, mint aki szokta a Ward könyveket. Vagy csupán tényleg abba a hibába estek, hogy összehasonlítgatták a FTT-vel. Ward sem könnyítette meg a helyzetünket, mert aki igazán szemfüles volt, észrevehette, hogy Phury, Butch és még Trez is felbukkan a könyvben. Meg persze az egyik főszereplő Marie-Terese volt, akit már előzőleg valamennyire ismerhettünk.
A könyv hamisítatlan Ward. Nem is lehetne letagadni. Az alaptörténet nekem nagyon tetszett, és a szereplőkkel sem voltak gondjaim.
Jim-mel még barátkoznunk kell, de szimpatikusnak találtam. Az elején, amikor még csak a főszereplők bemutatására került sor, nem igazán tudtam, hogy Ward mit is akar. De szépen lassan összeállt a kép, és azt vettem észre, hogy falom a könyvet. Sokszor felnevettem olvasás közben. Főleg, amikor rájöttem, hogy Marie-Terese éppen nekimegy Phury-nek, vagy amikor Butch éppen a templomban üldögélt.
Trez-t nem nagyon ismertem meg a FTT-ben, és jó volt itt más szemmel nézni rá. Persze azoknak az olvasóknak, akik tisztában voltak vele, hogy Trez kicsoda, fel sem tűnt, hogy hogyan tisztázza a dolgokat a rendőrséggel. Jó volt ezekről a trükkökről olvasni itt is.
Marie-Terese tipikus Ward féle női karakter. Határozott, erős jellem. Legjobban Mary-hez tudnám hasonlítani. Már csak a nevük miatt is.
Tetszett az egész történet, és az is, hogy nem csak Vin életébe tekinthettem be, hanem Marie-Terese világába is bekukkanthattam.
Vin nagyon szimpatikus volt. Azt hiszem, a könyv szereplői közül őt kedveltem meg a legjobban. Tetszett a változás, ami végbement benne. Bár a szerelemre lobbanása kicsit sok volt, tekintettel arra, hogy alig három nap alatt játszódik le a történet.
Adrian és Eddie is nagyon szimpatikus volt. Adrian a tipikus, tudom-hogy-jóképű-vagyok-és ki-is-használom karakter, Eddie viszont teljesen az ellentéte. Jóformán semmit sem tudunk meg róluk, de remélem, a következő könyvben azért megmutatnak magukból valamit.
Nigel és a többiek valamiért szimpatikusak voltak, bár róluk még annyit sem tudni, mint Eddie-ékről. Az utalásaikat imádtam! És azt is, ahogyan Jim reagált erre.
A könyv szereplőire teljesen igaz az, hogy senki sem az, akinek látszik. Érdekes volt olvasni, hogy ez a vegyes társaság mégis hogyan áll össze.
Devina igazán jó gonosz karakter, bár én valami nagy csatára számítottam a könyv végén. Ebből a szempontból kicsit csalódott vagyok.
Marie-Terese fiát teljesen felesleges karakternek érzem. Alig szerepelt, amit nem is bántam.
A következő megmentendő lélek kilétére is fény derült, és én azonnal olvasni akarom a folytatást!
Nagyon tetszett a könyv, meg is lepődtem, hogy mennyire. Azt hiszem, hogy egy új kedvenc sorozatot avathatok. És igazán sajnálom, hogy a magyar kiadás sokat várat magára ezzel a sorozattal kapcsolatban.


Értékelés: 4,5
Borító: 4
Sorozat:  Bukott Angyalok # 1
Kedvenc karakter: Vin
Oldalszám: 636
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2009

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...