2012. 12. 16.

J. R. Ward - Megbosszult szerető

Fülszöveg:
A New York állambeli Caldwellben halálos harc folyik a vámpírok és gyilkosaik között…
Rehvenge, az alvilág drogbárója a városba érkezett… Kétes hírneve miatt egy titokzatos megbízótól azt a feladatot kapja, hogy ölje meg Wrath-t, a Testvériség vezetőjét. Rehvenge származása hétpecsétes titok, ha kitudódik, egy életre száműzhetik… Eddig kerülte az összetűzést a Testvériséggel, s bár a húga az egyik testvér asszonya, most viszont nincs válaszút.
Miközben a múltbeli események és a titok mázsás súlyként nehezednek rá, Rehvenge ahhoz a vámpír lányhoz menekül, aki sötét életében a fényt jelenti, akit még nem hálózott be a korrupt világ és aki megválthatja az örök szenvedéstől.




Ajánlás:

NEKED AJÁNLOM EZT A KÖNYVET:

A és a rossz még sohasem voltak olyan relatív fogalmak,
mint amikor a hozzád hasonlókra alkalmazták.
De egyetértek vele. Számomra te mindig is hős voltál.

Újraolvasás.
Május óta lakója a könyvespolcomnak, és alig vártam már, hogy ezt a kötetet is újraolvassam. Mivel szerettem volna sorrendben olvasni, várnom kellett. Eddig. 
Phury kötetének elolvasása után nem bírtam várni, és már aznap este elkezdtem olvasni. Amikor a kezembe fogtam, boldogan ujjongtam, mert eddig ez a legvastagabb Ward könyv a maga 944 oldalával. Kész mennyország.
Rehv mindig is érdekelt, kíváncsi voltam, mi lapul a külseje mögött. De teljesen megdöbbentett, amit ott találtam. Rehv egy pillanat alatt levett a lábamról. Majdnem egy szinten áll nálam Rhage-el. De csak majdnem. Rhage az örök kedvenc, de Rehv nem sokkal marad el mögötte.
Imádtam azt a Rehv-et, akit Elena megismert. Nem hittem, ilyen is tud lenni.
És a könyvet is imádtam! Az egyik legjobb a sorozatból. Sok mellékszál van a könyvben, ami nagyon tetszett. Na jó, egyedül a Lash-os részeknél éreztem, hogy inkább továbblapoznék, de ez elhanyagolható.
Ehlena is hamar szimpatikus lett. Akkor kedveltem volna meg még jobban, ha visszafogta volna egy kicsit az erőszakosságát. Mármint abban az értelemben, hogy addig mondta a magáét, amíg Rehv meg nem mondta, amit ő akart hallani. De ezen kívül nagyon megkedveltem. Kedves és gondoskodó, és teljesen Rehv ellentéte. A könyv legjobb részei, amikor telefonon beszélnek egymással. Imádtam ezeket a részeket.
Wrath már nagyon régen szerepelt, és örültem, hogy most róla, és Beth-ről olvashattam. Beth mindig is az egyik kedvenc női karakterem volt a sorozatból.
Wrath-ot kedvelem a maga mogorva stílusával. Eddig mindig lázadozott, hogy ő nem akar király lenni. Amikor elfoglalta a trónt, akkor én le is zártam magamban ezt a vonalat. De mint az ábra mutatja, Wrath még nem igazán fogadta el ezt a dolgot. A könyv elején nagyon csökönyös volt. Morogtam is ezért, de hát Wrath, az Wrath. Beszélhet neki az ember. Sok nehézséggel kell megbirkóznia, és a házassága is úgy mondd válságba kerül. Beth nagyon jól helytállt. Nem csak ezen a téren. Wrath-ot mindig is a vak királynak nevezték. És most tényleg az lett. Szívszorító volt, ahogy küzd magával, és az új helyzettel.
Az összes Testvér képviseltette magát, én pedig csak ujjongtam, hiszem nem is emlékszem, hogy mikor volt utoljára ilyen, hogy majdnem mindenki szerephez jutott. És nem csak a Testvérek, hanem a feleik is. Mary segített Wrath-nak, Bella-ra rájár a rúd, de ott van neki Nalla. Marissa és képviseltette magát pár mondat erejéig, Jane is elég sokat szerepelt. Egyedül Cormia, aki nem jelent meg. Szóval tényleg mindenkinek jutott szerep.
Tohr is kezd magához térni, vagyis már neki is áll, hogy újra harcolhasson. Lassiter-t imádtam. Tudtam én, hogy nem hiába kedveltem meg.
John is nagy változásokon esett át, amit sikerült megértenem, de nem igazán tetszik ez a változás. Nagyon nem tetszett ez a züllött viselkedése, és hogy úgy viselkedik, mint egy 100 éves férfi, aki a bánatát - vagy nevezzük inkább ürességnek-, alkohollal és nőkkel vezeti le.
Xhex mindig is nagyon szimpatikus volt. Kell egy ilyen női karakter minden sorozatba. Ő is elég sokat mutatott magából, és most már nem csak a tökös nőt látom benne, hanem az érzelmileg törékeny nőt is.
A végkifejlet nagyon jóra sikeredett. Végre a Testvériség is megtudta, hogy Lash életben van.
A harc is nagyon tetszett, és Rhage másik fele is megmutatta magát.
Quinn és Blay most nem sok szerephez jutottak, de valahogy nem is hiányoltam őket.
Ha tömören kellene jellemeznem a könyvet akkor azt mondanám: Akció dús, izgalmas, drámai, érzelmes, humoros, imádni való szereplők és erotikus.
Kell ennél több?  


Értékelés: 5*
Borító: 5
Sorozat:  Fekete Tőr Testvériség # 7
Kedvenc karakter:  Az összes Testvér, Beth, Jane, Xhex, Rehvenge, Trez, Lassiter
Oldalszám: 944
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás dátuma: 2010

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...