2012. 12. 02.

Nalini Singh - Angyalcsók

Fülszöveg:

A vámpírvadász, Elena Deveraux álma valóra vált: angyallá változott – de időre van még szüksége, hogy megerősödjön és szárnyra kaphasson. Pedig éppen ideje nincs: gyorsan fel kell készülnie a legrosszabbakra.
Lijuan, a legősibb arkangyal, aki már a halálon is uralkodni akar, rettenetes meglepetést készít elő a lány számára. Rejtélyes bűncselekmények jelzik: valaki ki akarja használni, hogy az arkangyalok között megbomlott a hatalmi egyensúly – a felderítéshez is szükség lenne Elena vadász képességeire.
A lányt nem csak saját gyengesége bosszantja: azt sem tűrheti, hogy bárki irányítsa őt – lenyűgöző és veszélyes arkangyal szerelme, Raphael azonban már túlságosan hozzászokott az uralkodáshoz. Szerelmük megkérdőjelezhetetlen, de a gyakorlatban halálos is lehet.



Újraolvasás.
Még mindig nagyon jó. Élveztem olvasni. 
Örülök neki, hogy Elena megmaradt annak az embernek, aki volt, de mégis változik egy kicsit. Ezért ő Elena.
Raphael… Imádom. A birtoklási vágyával és arroganciájával együtt. Jó volt látni, hogy ő is változik, kicsit emberibb lett.
Ez a kötet inkább az ő és Elena összecsiszolódásáról és az angyal létről szólt.
Annyira elmennék én is a Menedékbe. Tetszett, hogy bepillanthattam a kulisszák mögé. Az angyalok kultúrája és a hierarchiája még mindig tetszik. És a kis angyalkák milyen aranyosak lehetnek.
Illium most is a tűzzel játszik. De én imádom őt. Az egyik nagy kedvencem. A kis pajkos.
Nem tudom, hogy lesz-e saját regénye, de én tuti hogy elolvasom.
Jason még mindig fenn tartja az érdeklődésemet.
A nyomozós és gyilkolós szál szépen fel lett építve. Viszont a Lijuan szálat nem érzem kidolgozottnak. Gyorsan, pár oldalon le lett zárva, pedig én még szívesen olvastam volna még róla. És a végkifejlet sem lett olyan, mint amit vártam. Mármint a Lijuan szál. Kíváncsi vagyok, hogy felbukkan-e még a következő kötetekben.
Michaela viszont… Kíváncsi vagyok, hogy ugyanarra a sorsra jut-e, mint Urram…


Értékelés: 5
Borító: 4,5
Sorozat:  Angyali Vadász # 2
Kedvenc karakter:  Elena, Raphael, Illium
Oldalszám: 432
Kiadó: Egmont
Kiadás dátuma: 2011

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...