2012. 12. 02.

Tite Kubo - Bleach Vol. 1 - The death and the strawberry

Fülszöveg:

Ichigo Kurosaki has always been able to see ghosts, but this ability doesn't change his life nearly as much as his close encounter with Rukia Kuchiki, a shinigami and member of the mysterious Soul Society. While fighting a Hollow, an evil spirit that preys on humans who display psychic energy, Rukia attempts to lend Ichigo some of her powers so that he can save his family, but much to her surprise, Ichigo absorbs every last drop of her energy. Now a full-fledged shinigami himself, Ichigo quickly learns that the world he inhabits is one full of dangerous spirits, and along with Rukia, who is slowly regaining her powers, it's Ichigo's job to both protect the innocent from Hollows and to help the spirits themselves find peace.

A történetünk ezzel a sorozattal igen egyszerű. Az egyik csatornán láttam egy Bleach című animét. Fogalmam sem volt, hogy mi ez. De tetszett. Hétről hétre néztem, és amikor több részt nem adtak le, gondoltam utána nézek neten. El is kezdtem nézni az animét az elejéről, mivel azt nem láttam.
Keresés közben láttam, hogy manga is készül belőle. Nem tétováztam sokáig. Azóta már egyszer elolvastam, de mivel értékelést is szerettem volna írni a kötetekről, úgy döntöttem, ideje újraolvasni.
Ichigo karakterét nagyon szeretem. Tipikus főhős. Rukia-val nincs túl sok bajom, de nem is lesz soha a kedvencem. Orihime egy tipikus buta szereplő, de majd neki is meglesz a szerepe.Chad nekem viszont nagyon olyan karakter, aki ha nem lenne, akkor sem búsulnék utána. Olyan, mintha nem is lenne, csak odarakták, hogy legyen ott ő is.
Ahhoz képest, hogy az első kötete a mangának, már pár oldal után beindulnak az események.Megjelennek a hollow-ok is zsákszámra.
Ichigo családját imádom, főleg az édesapját, Isshin-t.
A manga rajzolása... Nos igen. amikor először megláttam, majdnem dobtam egy hátast. Nagyon nem tetszik.
Bevezető kötetnek tökéletes.

Értékelés: 4
Borító: 3,5
Sorozat: Bleach # 1
Kedvenc karakter: Ichigo, Isshin
Oldalszám: 200
Kiadó: VIZ Media
Kiadás éve: 2004

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...