2013. 02. 22.

Nalini Singh - Vonzódás

Fülszöveg:
Sascha Duncan mentál. Mint fajának minden képviselője, ő is különleges mentális képességekkel rendelkezik és minden érzelmet, érzést száműzött az életéből. Sascha azonban más, mint népe többi tagja, és ezt a hibáját rejtegetnie kell. Lucas Hunter alakváltó. Egyszerre ember és leopárd; az ösztönei, érzelmei és a falkája iránti szeretet vezérli. A két faj eddig békében élt egymás mellett, most azonban háború fenyeget: egy mentál sorozatgyilkos szedi áldozatait az alakváltó nők közül. Lucas meg akarja találni a tettest, és ehhez Saschán keresztül szeretné megismerni az ellenség féltve őrzött titkait. Van azonban valami ebben a látszólag jéghideg lányban, ami lenyűgözi a férfiban lakó vadállatot. Csakhogy ez a vonzódás mindkettőjük vesztét jelentheti.


Borító: 4,5
Sorozat: Egy világ - két faj - állandó küzdelem # 1
Eredeti cím: Slave to Sensation
Kedvenc karakter: Sascha, Lucas, Dorian, Mercy, Tamsyn, Hawke
Oldalszám: 384
Kiadó: Egmont
Kiadás éve: 2011




Újraolvasás.
Majd’ két éve, hogy először olvastam a sorozatot, de szinte semmire sem emlékeztem belőle. Sajnos Nalini mindkét sorozatával le vagyok maradva, de szeretném őket folytatni. Úgy döntöttem, hogy ezt a sorozatot is elölről kezdem, mert sok értelme nincs, ha úgy kezdem el olvasni Judd kötetét, hogy arra sem emlékszem, hogy kicsoda.
Anno nem nagyon mertem belekezdeni ebbe a sorozatba, de Nalini megmutatta, hogy nem hiába az egyik kedvenc írónőm. Imádtam olvasni, és ez most sem volt másképp.
Míg első olvasáskor csak a két főszereplőre koncentráltam, most mindenkinek külön figyelmet szenteltem, főleg, hogy már a magyar kiadás a 4. kötetnél jár, és a könyvek szereplői elég sokat szerepelnek már itt is.
Ritkán olvasok jövőben játszódó könyveket, de itt szinte fel sem tűnt, hogy jó pár évvel előrébb jár a világ. Teljesen természetesnek éreztem, hogy három faj létezik a Földön. A mentálokról nem tudtam, hogy mit gondoljak, mert hiába a logikus érvelés, és a racionális gondolkodás, az érzelmek hiányát nem lehet olyan könnyen megérteni. Kicsit féltem is attól, hogy mi lesz emiatt Sascha-val. De Nalini az Nalini, szóval nem kellett tartanom attól, hogy valami nem fog stimmelni.
Sascha már az első pillanattól fogva nagyon szimpatikus volt, és a történet vége felé már a szívembe is zártam. Egy teljes karakterfejlődésen megy keresztül, fokozatosan változik a gondolkodása, és saját magát is fokozatosan ismeri meg. Ugyan ez van az érzelmekkel is, így nem tűnt erőltetettnek sem.
Lucas-t és a falkát meg egyszerűen imádom. Hiába, Lucan egy makacs, arrogáns, védelmező alfahím, mégis imádtam minden megmozdulását.
A falka és az alakváltó társadalom teljesen lenyűgözött. Igaz, én Team DarkRiver vagyok, de ugyan úgy megkedveltem Hawke csapatát, mint Lucas-t, és az ő „macskáit”. Mindegyikük egy különálló személyiség, Nalini szánt rá időt, hogy mindegyiküket bemutassa, bár egy kicsit hátrány az, hogy túl sok a szereplő így az első kötetben. A falka összetartozása, és a falka élete levett a lábamról, úgy éreztem, mintha engem is bevettek volna a falkába. Otthonos és meghitt volt róluk olvasni.
Majdnem az összes szereplő a szívemhez nőtt. Jó pár kedvencem is van már, szóval alig várom, hogy folytathassam a sorozatot.
A krimi szál nagyon jóra sikeredett, bár én már az elején rájöttem, hogy ki a tettes. A mentál társadalom, és a mentálháló nagyon érdekes, szeretnék róluk többet tudni.
A végkifejlet sem lett gyorsan lezárva, izgultam minden oldalon, hogy vajon mi lesz a főszereplőkkel, sikerül-e Sascha-nak leválnia a mentálhálóról, és hogy mi lesz a tettessel.
Izgalmas, fordulatos, szexi, néhol humoros és Nalini. Ennyi elég egy könyvnek, hogy a kedvencek mappában legyen a helye.


  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...