2013. 09. 23.

Hamarosan érkezik # 4

Ismét jelentkezem a Hamarosan érkezik bejegyzésemmel. Sokat gondolkodtam, hogy milyen nevet kéne ennek a rovatnak adnom, mert ez inkább az én kívánságlistámon illetve várólistámon szereplő könyvek bemutatása, mint általános beharangozó. De még nem jutottam dűlőre, szóval addig is marad ez a név.

Ismét sok könyvet hoztam, több ilyen posztot kéne prezentálnom, és akkor nem gyűlnének ennyire össze.




Fülszöveg:
Lehet-e túlságosan szeretni? Travis Maddox két dolgot őrzött meg az anyja halálos ágyán mondott szavaiból: Nagyon szeress! És még keményebben küzdj! A Veszedelmes sorscsapásban Travis életét könnyűvérű lányok, illegális fogadások és az erőszak teszik ki. De éppen akkor, amikor legyőzhetetlennek érzi magát, Abby Abernathy térdre kényszeríti. Minden éremnek két oldala van: a Gyönyörű sorscsapásban Abby mondta el, hogy látja a szerelmüket. Most elérkezett az idő, hogy Travis szemén át lássuk kettejük kapcsolatát, és újabb részletekre is fény derüljön.


Eredeti cím: Walking Disaster
Sorozat: Gyönyörű Sorscsapás # 2
Kiadó: Maxim
Megjelenés: 2013.október.15
Goodread-es értékelés: 4,27

Miért figyeltem fel rá?
Már írtam a könyvről az előző ilyen posztomban, de akkor még javában tartott a borítószavazás. Nem titok, hogy nekem a másik jobban tetszett, de ez legalább illeszkedik az első részhez. A Gyönyörű sorscsapást imádtam, a hibái ellenére is. Ez a könyv Travis szemszögéből mutatja be az eseményeket, szóval ki nem hagynám.  És míg nem felejtem el: A kiadó Facebook oldalán található űrlap segítségével október 15-ig kedvezményesen (30%) lehet a könyveiket megrendelni, és két kötet után ingyenes a szállítás.




Fülszöveg:
Weslynben, a connecticuti gazdag városban, ahol a lakosság többségének az a legfőbb gondja, hogy milyen benyomást kelt, és kivel előnyös mutatkozni, Emma Thomas a legszívesebben átváltozna levegővé, de addig is rögeszmésen ragaszkodik a tökéletesség látszatához: úgy öltözik, hogy senki se lássa rajta a zúzódásokat, nehogy kiderüljön, mennyire távol esik a tökéletességtől az élete. Egy napon váratlanul beköszönt a szerelem, amelynek hatására Emma kénytelen tudomásul venni a saját értékét, bár ez azzal fenyegeti, hogy kiderül a titok, amelyet olyan kétségbeesetten takargat… Egy lány története az életet megváltoztató szerelemről, a leírhatatlan kegyetlenségről, és a törékeny reményről. A Reason to breathe a nagy kritikai elismerést aratott Breathing-sorozat első kötete.


Eredeti cím: Reason to Breathe
Sorozat: Breathing #1
Kiadó: Maxim
Megjelenés: 2013.október.1
Goodread-es értékelés: 4,33

Miért figyeltem fel rá? 
Bevallom őszintén, ha csak a borítót nézem, akkor nem vettem volna fel a listámra. De ahogy utánanéztem a könyven egyre biztosabb voltam benne, hogy nem bánom meg, ha beszerzem. Tipikus YA könyvek tűnik, de mégsem az. A családon belüli erőszak kényes téma, kevesen is foglalkoznak vele. Érzem, hogy ez egy remek könyv, alig várom, hogy a polcomon tudhassam. A Blogturné keretein belül pedig olvashattok erről a könyvről véleményeket, és bele is olvashattok a könyvbe.




Fülszöveg:
Kresley Cole története szenvedélytől fűtött mese egy kitaszított démonról, akit vámpírvérrel mérgeztek meg. És egy sebezhető fiatal boszorkányról, akit a férfinak még önmagától, vámpír énjétől is védelmeznie kell.


Eredeti cím: Demon from the Dark
Sorozat: Halhatatlanok Alkonyat Után # 8
Kiadó: Ulpius-ház
Megjelenés: 2013.október.14
Goodread-es értékelés: 4,46

Miért figyeltem fel rá?
A fülszövegből túl sok minden nem derül ki, de akik figyelemmel követik ezt a sorozatot, van némi fogalmuk arról, hogy ki lesz a hősnő. Igaz, még Garreth és Lucia kötetét sem olvastam, de mivel Cole az egyik kedvenc írónőm, bizalmat szavazok neki. És ne felejtsem el megemlíteni a borítót. Anya.Úr.Isten. A sorozat legjobb borítója, az biztos. Igaz, az eredetit nem veri, de én már annak is örülök, ha a hazai borító eléri az elfogadott szintet.




Fülszöveg:
Mick Riley, a profi futballista és nagyvilági életmódja a legutolsó dolog, amire Tara Lincoln partiszervezőnek szüksége van, annak ellenére, hogy a férfi forró és szenvedélyes egyéjszakás kalandjuk során már bebizonyította, nem csupán a pályán állja meg a helyét. Tarát egy korábbi szerelmi csalódása olyan mélyen megsebezte, hogy többször nem akarja kitenni magát hasonló fájdalomnak. Ám Mick a fejébe vette, hogy legyőzi a lány ellenállását és ebben semmi sem állíthatja meg. Tökéletes játékot eszel ki, hogy elnyerje Tara szerelmét..


Eredeti cím: The Perfect Play
Sorozat: Play by Play #1
Kiadó: Ulpius-ház
Megjelenés: 2013.november.25
Goodread-es értékelés: 3,97

Miért figyeltem fel rá? 
Imádom SEP – Chicago Stars sorozatát. Ez a is sorozat hasonló. Bizonytalan voltam, mert féltem, hogy több lesz a könyvben az erotika, mint amennyire – szerintem – szükség van. De megnyugtattak, hogy szeretni fogom a könyvet. És amúgy is. Jó ideje szemezek ezzel a sorozattal. A borítója… Hála az Úrnak, az eredetivel jelenik nálunk. Már ezért érdemes beszerezni. És láttátok a sorozat többi borítóját is? Csak annyit mondok: OMG!



Fülszöveg:
„Volt Beau-ban valami rossz, ami vonzott. Mi ütött belém? Miért akartam annyira vétkezni?”
Ashton kezd belefáradni, hogy folyton a jó kislányt kell adnia; alkalmazkodni szülei és barátja, Sawyer Vincent elvárásaihoz. A fiú maga is a tökéletesség élő szobra, a gimnázium bálványozott élsportolója, minden lány álma. Ám amikor elmegy nyaralni a családjával, Ashton szeme megakad udvarlója unokafivérén, Beau-n. Nála szexisebb srácot életében nem látott, és bár a fiú, a kisváros rossz hírű fekete báránya, végzetesen vonzódik hozzá. Beau a testvéreként szereti Sawyert, ezért százszor is meggondolja, mielőtt nyitni merne a tabunak számító Ashton felé. Igyekszik is távol tartani magát tőle, noha kislánykora óta szereti. Mikor azonban Ashton fel akarja eleveníteni a gyerekkori barátságot Sawyer távollétében, Beau tudja, hogy nemet kellene mondania. Egyikük sem szeretne fájdalmat okozni Sawyernek, ám minél inkább igyekeznek kerülni egymást, annál hevesebb lesz a vonzalmuk. Aminek egyre nehezebb ellenállni…



Eredeti cím: The Vincent Boys
Sorozat: A Vincent Fiúk # 1
Kiadó: Maxim
Megjelenés: 2013.október.15
Goodread-es értékelés: 4,03

Miért figyeltem fel rá? 
Nem is tudom. Az írónőre már régebben felfigyeltem, és örültem, hogy idehaza is megjelennek a könyvei. A könyv tipikus amerikainak tűnik, de én imádom a tipikus amerikai sztorikat. A borító is tetszetős – erre szavaztam – szóval a polcomra vele.




Fülszöveg:
Két vadidegen, Graham Larkin és Ellie O’Neill akkor ismerkednek meg – legalábbis virtuálisan –, amikor Graham véletlenül e-mailt küld Ellie-nek kedvenc háziállatáról, Wilburről. A két tizenhét éves fiatal e-mailezni kezd egymással, bár az ország átellenes felén élnek, és még egymás keresztnevét sem tudják. Szellemes és feledhetetlen levelezésükben Graham és Ellie feltárják egymás előtt az életüket, reményeiket és félelmeiket. De mindent azért nem osztanak meg a másikkal: Graham nem tud Ellie családjának titkáról, Ellie-nek pedig fogalma sincs, hogy Graham a rivaldafényben él. Miután Graham kihasználja a lehetőséget, hogy elutazhasson Ellie otthonába, a maine-i Henley városkájába, netes kapcsolatuk végre valóban személyessé válik. De vajon lehet-e egy pár két ennyire különböző hátterű fiatalból úgy, hogy minden ellenük szól? Egy sorsdöntő nyár történetét elmesélve Jennifer E. Smith új regénye bizonyítja, hogy az élet – akárcsak a szerelem – tele van meglepő felfedezésekkel és szerencsés tévedésekkel.


Eredeti cím: This Is What Happy Looks Like
Sorozat: -
Kiadó: Maxim
Megjelenés: 2013.október.15
Goodread-es értékelés: 3,70

Miért figyeltem fel rá?
Az írónőnek ez a második kötete, ami idehaza megjelent. Vagyis csak fog. A másik könyvét nem olvastam, de a fülszöveg nagyon megtetszett. Még nem olvastam ilyen témájú könyvet, és van egy olyan érzésem, hogy tetszeni fog.



Fülszöveg:
Charley Davidson nyomozónő már 5 évesen beszélt a halottakkal. Sőt, az is megesett, hogy a halottak kértek tőle egy-egy apró szívességet, mint például igazságszolgáltatást a gyilkosaiknak. Charley azonban nagy árat fizet a képességéért, álmában ugyanis egy titokzatos idegen akarja megkaparintani magának a testét.. Szexi és fordulatos, humoros és kemény, paranormális-romantikus detektívregény, J.R. Ward, a Megsebzett szerető sorozat írónőjének ajánlásával, Kresley Cole és Sherrilyn Kenyon rajongóinak.


Eredeti cím: First Grave on the Right
Sorozat: Charley Davidson #1
Kiadó: Athenaeum
Megjelenés: 2013.október.31
Goodread-es értékelés: 4,09

Miért figyeltem fel rá?
Legelőször a borító fogott meg. Imádom! A fülszöveg elolvasása után pedig…Igazi pararomance csemege. Nyomozás, szellemek, romantika. És ahogy a fülszöveg is mondja, ha szereted Ward, Cole vagy Kenyon könyveit, akkor érdemes adni neki egy esélyt. (A fülszövegnél direkt hagytam meg a Ward bakit. Remélem a Kiadó észreveszi a hibát, és majd javítja.) 



Fülszöveg:
Nem Colton Calloway-be voltam először szerelmes, eleinte az öccséért, Kyle-ért voltam oda. Kyle volt az első igazi szerelmem, az első, minden értelemben. Aztán egy viharos augusztusi éjszakán Kyle meghalt, és vele halt az az ember is, aki addig voltam. Colton nem arra tanított meg, hogyan éljek tovább. Nem gyógyította be a sebeket. Nem hozta rendbe a dolgokat. Arra tanított meg, hogyan kell szenvedni, és hogyan kell mindent elengedni.


Eredeti cím: Falling Into You
Sorozat: Falling #1
Kiadó: Ulpius-ház
Megjelenés: 2013 (?)
Goodread-es értékelés: 4,15

Miért figyeltem fel rá?
Bevallom nőiesen, nem nagyon bízok a kiadó nem pararomance könyveiben. Hiába NA, valahogy a kiadó mindig belenyúl az olyan kötetekbe, amit jobb lett volna nem kiadni. De a fülszöveg nagyon tetszik, és olvastam róla értékeléseket is, szóval bízom a megérzéseimben, és azt mondom, érdemes lesz beszerezni.




Fülszöveg:
Shaw Landon attól a pillanattól fogva szerelmes Rule Archerbe, hogy meglátta őt. A lányt nem taszítják piercingjei, tetoválásai és vad természete. Noha tisztában van vele, hogy Rule nem hozzá való, szívének nem tud parancsolni. Rule tökéletes ellentéte mindannak, amit Shaw, a tiszta lelkű orvostanhallgató képvisel. Egy olyan fenegyereknek, mint Rule Archer, Shaw Landon egy beképzelt királykisasszony – és nem utolsó sorban halott ikertestvére ex-barátnője. A lány mások szabályai szerint él, Rule csakis a saját feje után megy. Nincs ideje a Shaw-féle jóravaló, rendes lányokra, még akkor sem, ha ő az egyetlen, aki igazán ismeri őt. De a rövid szoknya, a túl sok pohár születésnapi koktél és a megvallott titkok egy olyan estéhez vezetnek, melyet egyikük sem tud feledni. A párnak most azzal a nehézséggel kell szembenéznie, hogy egy olyan lány, mint Shaw és egy olyan fiú, mint Rule hogy tudnak együtt maradni anélkül, hogy tönkretennék szerelmüket, vagy ami még rosszabb… egymást.


Eredeti cím: Rule
Sorozat: Marked Men #1
Kiadó: Ulpius-ház
Megjelenés: 2013.szeptember (?)
Goodread-es értékelés: 4,21

Miért figyeltem fel rá? 
„A lányt nem taszítják piercingjei, tetoválásai és vad természete.” 
Piercing?Tetoválás?Vad természet? NA?Perfect!
Viccet félretéve, a fülszöveg megvett magának, bár annyit nehezményezek, hogy a szereplők nevei számomra annyira furcsák, hogy soha nem tudom, hogy melyikük a lány, és ki a fiú. (Persze egy idő után rájön az ember lánya) 




Fülszöveg:
Mikor egy idegen fiú száguld le a patak melletti töltésen, és épp a lába előtt ér földet, a tizenhét éves adrenalinfüggő Deznee Cross úgy dönt, kihasználja a lehetőséget, hogy felbosszantsa apját, ezért hazaviszi a titokzatos, jóképű, jégkék szemű srácot. De valami nem stimmel Kale-lel. Dez cipőjét hordja a zuhany alatt, lenyűgözik az olyan tárgyak, mint egy DVD, vagy egy váza, és mintha attól tartana, hogy a lány egy érintésétől elporladna. De egyszer csak megjelenik Dez apja, fegyverrel a kezében, és jóval többet tud Kale-ről, mint kellene. Dez rájön, hogy sokkal több van a fiúban – és az apja „ügyvédi irodája" is más – mint az elsőre látszott. Kale a Denazen részvénytársaság rabja volt – egy szervezeté, amely összegyűjtötte a „különleges" gyerekeket, akiket csak a Hatosnak neveznek, hogy fegyverként használja őket, egy egész életen át. Á, igen, és az érintése? Az halálos. Dez és Kale mindenre elszántan csatlakozik a Hatoshoz, hogy legyőzzék a Denazent, mielőtt azok kapják el őket és Dez apja rájön a legnagyobb titokra. A titokra, melyet Dez egész életében meg akart óvni. A titokra, melyért Kale ölne, hogy megóvja.


Eredeti cím: Touch
Sorozat: Denazen #1
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2013.október.30
Goodread-es értékelés: 3,91

Miért figyeltem fel rá? 
Még régebben figyeltem fel a könyvre, de utána el is feledkeztem róla. De a Könyvmolyképző gondoskodott róla, hogy ismét felfigyeljek rá. A fülszöveg nagyon ígéretes. Különleges képességű fiatalok? Egy olyan társaság, akik ezeket a fiatalokat elfogják? YA és romantikus? Hát gyerekek, ide ezzel a könyvvel!




Fülszöveg:
A szenvedélyt csupán egy hajszál választja el a megszállottságtól… Alexis kishúga, Kasey megszállottjává válik egy antik babának, de Alexis nem igazán foglalkozik a dologgal, mert Kasey egyébként is elég fura. Ami azt illeti, Alexist is furának tartják az iskolatársai és a szülei, sőt, még a saját goth haverjai is. A dolgok egyre különösebbek lesznek, amikor a régi házban, ahol a lányok laknak, különös dolgok történnek: ajtók nyílnak ki és csukódnak be maguktól, a víz felforr a meggyújtatlan gázon, és a kikapcsolt légkondicionáló úgy lehűti a levegőt, hogy látszik az ember lehelete is. És Kasey is megváltozik. Kék szemei zölddé válnak, elkezd régiesen beszélni és több óra is kiesik az emlékezetéből. A legnyugtalanítóbb azonban Kasey ellenséges viselkedése: az addig kedves, babaszerető kislány eltűnik, az új Kasey pedig dühös. Alexis az egyetlen, aki megállíthatja a húgát – de mi van, ha a zöldszemű lány már nem is Kasey? Mit tennél, ha a várost halálos veszély fenyegetné, de senki sem hinne neked?


Eredeti cím: Bad Girls Don't Die
Sorozat: Bad Girls Don't Die #1
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2013.november.30
Goodread-es értékelés: 4,05

Miért figyeltem fel rá?
A borító felkeltette az érdeklődésem, és a fülszöveg elolvasása után tudtam, hogy nekem ez a könyv kell. Krimi, YA, szellemes, gótikus. Kérdés-e hogy kell?



Fülszöveg:
Ne hunyd be a szemed. Kivéve akkor, ha a sötét valóságot már nem tudod elviselni. Cape Cod turisták által kedvelt városában, Eastportban él egy csodabogár família. Az én családom. Én tisztánlátó vagyok. A bátyám médium. Anyánk telepatikus képességekkel bír. Míg a turisták odáig vannak értünk, a városban az emberek inkább lesajnálnak minket. Bár egy impozáns viktoriánus házban élünk, házi kísértetünk még sincs, és otthonunk földszintjén rendeztük be spirituális vállalkozásunkat: családi jósdánkat.


Eredeti cím: Clarity
Sorozat: Clarity #1
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2013.október.31
Goodread-es értékelés: 3,84

Miért figyeltem fel rá?
„Eastportban él egy csodabogár família.” 
Engem ezzel az egy mondattal megvett magának a könyv. Imádom a bolondos családokat, főleg az olyanokat, akik ilyenek. Médium, tisztánlátó, családi jósda? A fülszöveg nagyon ígéretes, és mivel odavagyok az ilyen típusú könyvekért, jöhet a polcomra!
 


Fülszöveg:
Rachel Morgan, a boszorkány, az Inderland Biztonsági Szolgálat egyik legjobb fejvadásza volt. A vadászterülete Cincinnati városa, egy sötét, alternatív Földön, ahol vámpírok, farkasemberek, tündérek, koboldok élnek és járnak az emberek között, némelyek álruhában, némelyek teljesen nyíltan, nem titkolva valódi természetüket. Rachel Morgan elől egyetlen gonosztevő sem menekülhetett, akár boszorkány volt, akár vérfarkas, akár tündér, akár élőhalott. Ám valami megváltozott. Kezdetben úgy tűnik, csupán a szerencséje hagyta el, és ezért vall egyre gyakrabban kudarcot, s felettesei ezért bízzák meg egyre megalázóbb feladatokkal. Amikor aztán legfrissebb zsákmányával, egy minden hájjal megkent kobolddal éppen a Szolgálathoz tart, a lény felajánlja neki, hogy szabadságáért cserébe teljesíti három kívánságát. Rachel rádöbben, hogy itt a kiváló alkalom arra, hogy egyszer és mindenkorra változtasson az életén, legfőképpen azzal, hogy otthagyja a Szolgálatot. Ezzel alaposan magára haragítja a Szolgálat amúgy sem vajszívű vezetőit. Így rövidesen azon kapja magát, hogy korábbi fejvadász társai ezúttal őrá vadásznak, s ebben a játszmában már nem csupán a szabadsága, de az élete a tét…


Eredeti cím: Dead Witch Walking
Sorozat: The Hollows #1
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2013.október.31
Goodread-es értékelés: 4,02

Miért figyeltem fel rá?
Már nagyon régóta szemezek a könyvvel, de eddig csak halogattam az olvasást. Már egyszer megjelent idehaza ( 2008-ban), de a kiadó felfüggesztette a sorozat folytatását. A Könyvmolyképző megvette a jogokat, és újra kiadja a könyvet, és reméljük a folytatást is. A fülszöveg mindig is tetszett, a mostani borító is jó. Nem értem, miért halogattam az olvasást, hiszen tényleg jónak ígérkezik.



Fülszöveg:
Isobel Lanley, a pom-pom lány elborzadva veszi tudomásul, hogy Varen Nethers-szel kell megírnia az angol dolgozatát. A dolgozat leadási határideje hihetetlenül igazságtalan módon a rivális focicsapat elleni nagy mérkőzés napjára esik. A hűvös és tartózkodó, cinikus és éles nyelvű Varen már az elején tisztázza, hogy a dolgozaton kívül nem akar a lánytól semmit. Isobel azonban hamarosan kifogásokat kezd keresni, hogy Varen-nel találkozhasson, miközben egyre jobban elszakad barátaitól és az erőszakos és féltékeny barátjától. Isobel egyre mélyebbre merül Varen álomvilágába, ami a jegyzetfüzetébe írt sorokból kelt életre, egy világba, ahol Edgar Allan Poe félelmetes történetei válnak valóra. Ahogy egyre jobban felfordul körülötte a virág, Isobel felfedezi, hogy az álmoknak és a szavaknak sokkal nagyobb az erejük, mint azt gondolta és, hogy a legijesztőbb valóság az, amit az elme annak hisz. Képes lesz megmenteni Varent az Őrülettől, ami fogva tartja őt vagy mindkettőjüket felemésztik Varen rémálmainak árnyai?


Eredeti cím: Nevermore
Sorozat: Nevermore #1
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2013.szeptember.30
Goodread-es értékelés: 3,92

Miért figyeltem fel rá?
Sokat vívódtam, hogy kell-e nekem ez a könyv. Még most sem igazán tudom. A Blogturné keretein belül ezt a könyvet is kivesézik a bloggerek, és elolvasva a véleményeket még így sem tudom, hogy kell-e nekem ez a könyv. Szó se róla, érdekes és tetszik is, de valami visszatart. Megvárom, hogy többen értékeljék, és majd akkor döntök. Annyi mellette szól, hogy még csak hasonlót sem olvastam még.




Fülszöveg:
Hat hete már, hogy az apokalipszis angyalai alászálltak, és elpusztították a modern világot. Nappal az utcai bandáké a hatalom, de az éjszakákat a rettegés és a babona uralja. Mikor az angyalsereg harcosai tovaszállva magukkal ragadnak egy gyámoltalan kislányt, annak tizenhét éves nővére, Penryn bármit megtenne, hogy visszaszerezze a húgát. Bármit. Ha kell, akár arra is hajlandó, hogy alkut kössön egy ellenséges angyallal. Raffe félelmetes harcos, de most legyőzötten, szárnyaitól megfosztva, haldokolva hever a földön. Korszakokon átívelő háborúkban vívott győztes csatákat, most pedig egy éhezéstől legyengült tinilány kell, hogy megmentse az életét. Miközben átvágnak a sötétségbe és káoszba merült Észak-Kalifornián, csak egymásra támaszkodhatnak a túlélés érdekében. Kénytelenek együtt megtenni az utat, hogy eljussanak San Franciscóba, az angyalok erődítményébe, ahol a lány mindent kockára tesz, hogy megmentse a húgát, az angyal pedig kénytelen legnagyobb ellenségeinek könyörületességére bízni magát, hogy újra ép és egész lehessen.


Eredeti cím: Angelfall
Sorozat: Penryn & the End of Days #1
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2013.november.15
Goodread-es értékelés: 4,29

Miért figyeltem fel rá?
A borító nagyon szép, és a fülszöveg első mondata megvett magának. Az apokalipszis angyalai? Ide vele! De aztán tovább olvastam a fülszöveget, és lankadt a lelkesedésem. Nem vagyok egy disztópia fan. De mégis tetszik nekem ez a könyv. Majd meglátjuk, milyenek lesznek az értékelések, és utána kiderül…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...