2013. 09. 26.

Szerzemények

Gondoltam, mivel úgy is újítom a blogot, írok egy ilyen posztot is. Nem szokásom a szerzeményeimmel kérkedni, de néha azért jó dolog ez is.

Két könyvet vásároltam ma:

  • Jeaniene Frost – Sírig hű szerelmed 
  • Lara Adrian – Az éjfél árnyai



Mindkét könyvet jó ideje szerettem volna beszerezni, és így végre teljes lett a Frost gyűjteményem. Rengetegszer olvastam már az első négy részt, de idén sikerült végre szert tennem 1-1 példányra belőlük

Lara Adrian könyveit is szeretem, ezt a kötetet még nem olvastam. De mivel tavaly óta tartok újraolvasást a sorozatból, most ez nagyon jól jött. Az már nem, hogy a Vámpír bosszúja és a Vámpír sírja nincs meg papír alapú formátumban. Ha hiszitek, ha nem, egyszerűen lehetetlenség beszerezni ezt a két kötetet. Mindig nézem a webshopokat, és az aukciós oldalakat, de egyszerűen…. Elfogytak. Nem tudok jó áron, Budapesten valahol elérhető példányokat belőlük?
És amint látjátok, a blogom teljes átalakuláson esett át. Mit ne mondjak, amilyen egyszerűnek tűnik, olyan nehéz. Mondtam már, hogy utálom a html kódokat? Jelenleg a hátam közepére sem kívánom.
A tegnapi napom teljesen ráment, és még most sem vagyok kész. Az internetem is vacakolt/vacakol, szóval a mai napom is itt fogom eltölteni.
De legalább a végeredmény tetszik. Ti mit gondoltok? Megérte szenvednem?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...