2015. 11. 24.

Szerzemények # 11 avagy a Cor Leonis Kiadónál jártam

Nagyon rég volt már, hogy efféle bejegyzést írtam. Arra gondoltam, hogy talán decemberben írok beszerzős posztot, de a Cor Leonis áthúzta a számításaimat.
Mert milyen dolog, hogy Moning-fan létemre nem büszkélkednék a régóta várt könyvvel?
Tanulságos volt a mai délután. A könyvet a Cor Leonis raktárában vettem át. Jártatok már ott? Kész mennyország!
Visszatérve A Könyvre. Legszívesebben kismillió fotót készítenék róla, és mutogatnám mindenkinek. Nagy öröm, hogy hosszú várakozás után végre megjelenik Moning legelső könyve, amiből a Tündérkrónikák is indult. Mert ne feledjük, ez a könyv Moning legelső könyve. Ki ne lenne kíváncsi rá, hogy honnan indult? Ki ne lenne kíváncsi a szexi egyben skót MacKeltar-okra? 



És ha már a Kiadónál jártam, hazajött velem Alaya Dawn Johnson - Nyárherceg című könyve. Itt írtam róla egy beharangozót.
A könyv pár napon belül megjelenik, de még a Kiadónál itt előtudjátok rendelni 30%-os kedvezménnyel.

Miért is örülök annyira ennek a könyvnek? Mert ahogy megtudtam Vágási Emőkétől - a Kiadó vezetőjétől - én vagyok a legelső, aki a kezébe vette a könyvet.
Igen tudom, hogy a blog Facebook oldalán már ezt írtam - és még fogom is egy párszor - de ennek ki ne örülne?
Ráadásként még szebb élőben, mint a képeken.
Kinek sikerült ma már beszerezni A Felföld ködén túlt? Kinél van folyamatban a dolog? Ki mit gondol így "láttatlanban" a könyvről?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...