2015. 11. 23.

Új felületről (is) jelentkezem

Hetek óta foglalkoztat a gondolat, de ma szántam el végleg magamat.
Úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy a blog a Facebook-on is elérhető legyen.
Nem szeretek nagyon sok oldalon jelen lenni, de be kell látnom, hogy a Kiadók is előszeretettel használják új hír közlésére.
Mivel feleslegesnek tartom, hogy itt minden apró megmozdulásukról bejegyzést írjak, úgy gondoltam, hogy a blog Facebook oldala tökéletes megoldás erre a problémára.





Viszont azt nem gondoltam, hogy ennyi meló van ezzel. Már ami az oldal létrehozást illeti. 
Nem árulok el nagy titkot, ha annyit mondok, hogy percekig néztem ki a fejemből, és azt sem tudtam, hogy mi-merre-hány méter.

Célom az is, hogy kicsit fellendüljön a kommunikáció közöttünk.  Jó volna, ha ismét zajlana az élet a blogokon.
A bejegyzéseimet is meg fogom Facebook-on osztani, úgy hogy első kézből olvashatjátok a véleményemet. (Ha még kíváncsiak vagytok rá.)
Még most kezdek belerázódni, de bízom benne, hogy hamarosan belejövök, és sok új hírrel tudok ott is szolgálni.
Az oldalt itt éritek el.
A későbbiekre való tekintettel, a blog jobb felső sarkában található Facebook ikonra kattintva könnyűszerrel eléritek majd az oldalt. (Csak jöjjek rá, hogyan csináljam.)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...