2013. 06. 16.

Tammara Webber: Easy – Egyszeregy

Fülszöveg:
Egy ismeretlen megmentő.
Egy nyugtalanító titok.
A szerelem nem mindig sima ügy…
A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált…
Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól.
Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen, nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére.


Borító: 5
Sorozat: A szív körvonalai # 1
Eredeti cím: Easy
Kedvenc karakter: Lucas, Jacqueline
Oldalszám: 334
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás: 2013.06.06




Hónapokkal ezelőtt, molyon keresgélés közben találtam rá a könyvre. A borító  elvarázsolt, és a fülszöveg...Beleszerettem. Néma imát rebegtem, hogy idehaza is megjelenjen, és amikor kiderült, hogy igen, pár hét és megjelenik, madarat lehetett volna fogatni velem. Számoltam a napokat, hogy mikor foghatom a kezembe, és amikor végre megkaparintottam, pár óra alatt el is olvastam. És... IMÁDTAM!

Ha nem olvastam volna az angol fülszöveget, nem hinném, hogy a közeljövőben elolvastam volna a könyvet, de így... Vannak néha benyomásaim egy könyvet illetően. Van, amikor tudom, hogy ezt nekem találták ki, és azonnal kell. Ez is egy ilyen könyv.

Idehaza a New Adult műfaj még eléggé ismeretlen az olvasó közönség számára, de akik olvasták már Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás c. könyvét, azok tudják, hogy miről beszélek. Hál' Istennek a Kiadók is felfigyeltek erre a műfajra, szóval idén várható még pár New Adult megjelenés.
De vissza a könyvre. Már írtam, hogy imádtam. Nos, ez enyhe kifejezés de jobb szót nem találok rá.

Amit hiányoltam a Gyönyörű sorscsapásban ( értem ezalatt, hogy hiába egyetemen játszódik a történet, olyan volt, mint egy tipikus amerikai középiskola) itt ezt is megkaptam az írónőtől. Beülhettünk egy nem tudom milyen gazdasági órára, járkáltunk a campus-ban és minden olyan megtapasztalhatunk, ami egy egyetemen történik.

Ez nemcsak egy egyszerű, romantikus regény. Mélyebb tartalma is van. A könyv első oldala már azzal indít, hogy a hősnőt megakarja erőszakolni az egyik "barátja". És ez a motívum, mármint a megerőszakolás végig jelen van a könyvben. Felhívja a figyelmet, hogy ha ilyen történne egy nővel, ne hallgasson, álljon ki, és mondja el, mi történt! A könyvben még önvédelmi tanfolyamon is részt vesz a hősnő, szóval ez amolyan...Nem tudom milyen szóval illetni. Kézikönyv, hogy a nők felvegyék a harcot, ha ne adj' Isten ilyen helyzetbe kerülnének? Nem tudom...

Jacqueline, a hősnő is egy változáson megy keresztül a könyvben. Eleinte, egy személytelen lány, akit mindenki úgy ismer, mint Jackie, Kennedy barátnője. De ahogy halad a könyv, Jacqueline megtalálja önmagát, saját véleménye és személyisége lesz. Okos és kedves, semmi kivetnivalót nem találtam benne.

Lucas, Lucas... Vagy esetleg hívjalak Landon-nak? Oké, tudom, nem szereted ezt a nevet. Akkor maradjunk Lucas-nál. Hölgyeim, jelentem, engem egy pillanat alatt levett a lábamról, és bekerült a saját kis polcomra, aminek a neve...Hm... Kedvenc férfi főszereplőim, akik megdobogtatták a szívemet. Hirtelen ez jutott eszembe, de majd találok egy jobb címet.

Szóval a lényeg. Lucas nálam minden idők top 20 legjobb férfi karakterei között van, ami nagy szó.
Nagyon tetszett a kettősség ami jellemzi őt, és a kötetet is. Lucas-ként semmit sem lehet tudni róla. Ajakpiercing, tetoválás,hosszú haj, motor...és hiába ül az órán, olyan, mintha lebzselne. De emellett udvarias, és megvédi a nőket, ha bajba kerülnek. Landon-ként egy intelligens és okos, vicces és kedves fiút kapunk. Na akkor ki is valójában Lucas? A könyvet olvasva rengeteget megtudtam Jacqueline-ről. De Lucas-ról? Szinte semmit. Miért olyan, amilyen? Persze, apró információk kiderültek, de a lényeg nem. Csak a könyv végén.

Jacqueline és Lucas már az első találkozásuk során szimpatizálnak egymással, hiába indult a könyv úgy, ahogy. A könyv során végig vigyorogva olvasgattam, hogyan ismerkednek és évődnek egymással. Lucas rengeteget segített Jacqeline-nek, és fordítva is.

Imádtam Travis-t (Gyönyörű sorscsapás), de Lucas... Ő mindent visz. Aki szerette Travis-t, Lucas-t is fogja. Aki nem szerette Travis-t, az Lucas-t fogja. Lényegében csajok. Lucas-t imádni fogjátok!
A könyv végén kiderül, miért is olyan Lucas, amilyen. És ez nem egy mondvacsinált ürügy, hanem igenis reális, hogy miért lett belőle az, aki.

Tudnék még ömlengeni, fel tudnék még sorolni kismillió dolgot, hogy miért imádtam, és miért kerül be a magán top 10-es könyveim közé. Az év egyik legjobb könyve ez számomra. Imádtam minden sorát, és remélem, hogy még olvashatok az írónőtől más könyveket is.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...